BOOOORING!!


Tänkte för en gångs skull njuta av lite kvalitetstid vid teven, och vad händer?! Det finns INGET att titta på enligt TV-tablån! Livet i Fagervik, vad är det för skit? Men så plötsligt ser jag ljuset i tunneln: De visar Ett herrans liv på TV4+! Filip och Fredrik! Kvällen är räddad! Jag byter snabbt kanal men hamnar mitt i en sån där riktigt tråkig brittisk serie. Jag är helt säker på att det är fel på mina kanalinställningar, tills jag läser om programmet: "Ett herrans liv - Brittisk komediserie från 1994-99. Våren har kommit till Dibley och Alice och Hugo har fått en liten flicka. Planeringen inför dopet är i full gång trots att det fortfarande inte är helt klart vad namnet ska bli".

BOOOOOORING!!!! Jag har blivit lurad! Det här måste verkligen klassas som ett av de tråkigaste programmen som någonsin har visats. Så nu ligger jag här i soffan och vill avlida av uttråkning. Eller nej nej, jag vill slå huvudet riktigt hårt i soffbordet och SEN avlida av uttråkning.


Ja, ni fattar nog känslan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0