Inga konstigheter

Dags att lämna hemstaden. Ska åka tåg tillbaka och det är alltid lika spännande. Min vän Johan och jag brukar smsa varandra hela vägen när vi åker tåg och uppdatera om allt fascinerande som händer. Ungefär såhär lät det sist:


Det sitter en tant mitt emot mig och äter på en gurka. Inte en gurkskiva, utan en hel gurka! "Vad ska jag ta med mig att småäta på? En gurka kanske? Ja, det tar jag!" ...Inga konstigheter...


Det finns väldigt många konstiga människor. Av någon anledning lyckas de alltid ta samma tåg som jag.


Uppdatering: Det var en ganska lugn resa faktiskt. En tant klippte naglarna med en sådan där nageltång så att nagelbitarna yrde i tågvagnen. Men det är väl inget konstigt med att klippa naglarna? ...


Kommentarer
Postat av: Sanna

hahahaha! hade hon salt oxå? annars e d ju inge gott ;)

2008-12-09 @ 18:05:33
URL: http://sannhul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0