Får det lov att vara en korvboll?

Hello fans.


Jag har varit i Stockholm över dagen och inför bussresan tillbaka tänkte jag att jag skulle ladda upp med något riktigt gott att äta på. Gick in på den svindyra butiken i Tunnelbanan och stod länge med den här Kalasbrickan med korvbollar i handen.
.


Sedan kom jag på att jag inte tycker om korv. Men vilket kalas det hade varit annars! Korvbollar. Smaka på ordet! Korvbollar! Tillslut valde jag ett äpple. Sju kronor kostade det. Skalet var hårt och inuti var det både mjöligt och brunt. Snacka om att göra rätt val i livet.


Kommentarer
Postat av: Ylvaaaliiii

Står du här med ditt äpple...

2009-04-23 @ 21:49:12
URL: http://ylvispylvis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0