Jag är typ känd. På Ica.

Msn-konversation med syrran:


Anja säger (12:45):

Förut på Ica sa kassörskan "Du jobbar på pressbyrån va?". Då ville jag dö.

ylvakällstedt. säger (12:45):

HAHAHAHAHAHAHAHA

"ja, ge mig rabatt för att vi är i samma jävla bransch"

Anja säger (12:46):

Nej jag sa "Ja just det. Hehehe". Hon sa "Jaaaa.. jag var inne igår". Då ville jag lägga mig på golvet och skrika och dö. Eller nej nej, jag ville lägga mig på rullbandet och glida förbi henne samtidigt som jag skrek. Och sen dö.

ylvakällstedt. säger (12:47):

HAHAHHAHA

fan att du inte gjorde det

Anja säger (12:47):

Ja. Det hade i alla fall livat upp dagen lite.

ylvakällstedt. säger (12:48):

jag hade tyckt det varit döööödskul.

Anja säger (12:50):

Förstå vilken chock. Om hon hade fällt den kommentaren och jag hade stirrat på henne och sen klättrat upp, lagt mig på rullbandet och vrålat "TRYCK PÅ KNAPPEN". Hon hade gjort det och rullbandet hade  startat och jag hade skrikande rullat förbi henne. Men sen hade jag fastnat för rullbandet är ju ändå ganska smalt. Och då hade personerna i kön bakom fått knuffa på.

ylvakällstedt. säger (12:50):

roligt om det hade pipit när du åkt förbi streckkodsläsaren

check!

Anja säger (12:51):

hahaha ja. Och kassörskan hade sagt med sin automatiska röst:

- Förtinie och femti.



Nu funderar vi på att starta ett TV-program där vi lever ut såna här fantasier på riktigt med dold kamera för att chocka andra. Vad säger ni? Skulle ni vilja se mig på rullbandet?


Kommentarer
Postat av: T

Anja på rullbandet skulle nog bli en hit. Och en riktigt bra titel till ert program :) Men nog skulle man få betala mer än Förtinie och femti...

2009-08-22 @ 17:05:52
URL: http://trace.blogg.se/
Postat av: Roy

fy fan, jag har ett kanon upplägg för en serie på 10 avsnitt som skulle göra dig till en riktig stjärna. inte bara stjärna över pressbyrån :)

hojta till óm du är sugen anja hehe. kan ju snackas om det nästa fest. då är jag ju ofta rätt så smart o kommer på bra (?!) idéer..

2009-08-22 @ 18:32:41
Postat av: Anja

Okej Roy, det ska bli OERHÖRT intressant att höra.

2009-08-26 @ 10:31:17
Postat av: Zandra

Haha, jag tror jag dör!

2009-08-26 @ 18:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0