My fabulous home...

Jag har sett att många modebloggare visar upp sina hem i bloggen. Sådant är tydligen jättespännande. Det här är ju ingen modeblogg, men jag vill ju inte vara sämre än att jag ändå ger er en snabb beskrivning av mitt sovrum: En garderob, en soffa, en säng, två snusprillor på golvet, gardiner... VÄNTA LITE! Det är något som inte stämmer här... VARFÖR ligger det två snusprillor på golvet bredvid min säng?!

Skickar snabbt iväg ett sms till min pojkvän:
"Det ligger två snusprillor på golvet vid min säng. Jag tänker förhöra samtliga misstänkta ... och jag börjar med dig!"


Får svaret:
"Prata med min advokat. Jag har inga kommentarer".

.


Obs! Bildbevis!


Kommentarer
Postat av: Ylvalej

Growse.

2009-08-12 @ 21:49:02
Postat av: Ellen

Hahahahahahahaha =D

2009-08-13 @ 08:56:52
URL: http://ellenmolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0