Once upon a time...

Följande händelse inträffade när jag gick i sexan. Min vän Ellen tyckte (av någon outgrundlig anledning) att jag hade fint hår (obs platt och stripigt obs) och frågade vad jag hade för schampo. När jag några dagar senare var hemma hos henne hade hennes mamma köpt en flaska schampo av märket "Frisk&Skön".


Ellens mamma:
Här är schampot du ville ha Ellen.

Ellen (tittar frågande på mig): Är det schampot du använder?

Jag: Nej. Det heter MiniRisk.

Ellens mamma: Men du sa att jag skulle köpa Frisk&Skön, Ellen.

Ellen (argt): Men bara för att jag säger att du ska köpa "Frisk&Skön" så måste du väl inte köpa exakt "FRISK&SKÖN"!


Hahaha! Jag förstår dig precis Ellen. När jag ber någon att köpa exempelvis en TopHat till mig menar jag givetvis Daimstrut. Jeez.
.


Me and Ellen my love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0