I min väska - ocensurerat

Jag tänkte fortsätta lite på temat i föregående inlägg. När jag surfade runt lite på modebloggarna upptäckte jag nämligen att de alltid visar upp innehållet i sina väskor. Då brukar det se ut ungefär såhär:


.


* Två rosa läppglans.
* En plånbok (obs dyrt märke obs).
* Våtservetter.

Jag har lite svårt att förstå vad som är så spännande, men eftersom jag gör allt för mina fans kommer här - helt ocensurerat - innehållet i min väska:
.


* Mobil.

* Mp3

* Nycklar

* Bussficka där jag förvarar alla kort.

* Tre tipslappar.

* Deo.

* Tuggummi.

* 17364 kvitton.

* En 50-kronorssedel (YES!)

* Skiftnyckel (försökte vrida mitt sneda cykelstyre rakt för några veckor sedan och sen dess har den legat där).

* Plåster (you never know when you get skoskav).
* Slaktkniv.
* Ett block.

* Penna.

* Åtta förbrukade batterier (Note to self: googla var närmaste batteriholk finns).




Okej då, kniven är ditplacerad. Men visst hottade det upp inlägget lite, helt klart!


Kommentarer
Postat av: Micke

kondomförpackningen då??

2009-08-13 @ 21:12:35
URL: http://vadskajagblinarjagblirstor.blogg.se/
Postat av: Micke

haha helt okej! inte jag heller!!! =)

2009-08-14 @ 10:33:28
URL: http://vadskajagblinarjagblirstor.blogg.se/
Postat av: Ylva

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

Det var KUL!

2009-08-14 @ 22:34:10
Postat av: Ylvis

Just det, batterierna är uppladdningsbara. I can have them. De där orangea och gröna.

2009-08-22 @ 21:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0