Är det fest så är det!

Jag och mina vänner var på Ritz i Örebro på juldagen. För att se om vi missade något nån annanstans kollade jag vimmelbilder från Örebros övriga ställen...


Strömpis:


- Kom igen nu brudar, här finns det FETA resurser!
(Närmare bestämt etthundrafemtio kronor…)


Virus (Vem fan döper en klubb till Virus?!):



...det är i alla fall klass på dem som går dit...


Satin:



Här var det drag!
Lägg märke till killen i svart tröja, till höger i bilden:
- DRAAAAAAG!


Björnis:


Snälla människor, sluta göra kaninöron på folk som blir fotade. Det är inte kul, har aldrig varit kul, och kommer inte heller någonsin att BLI kul!


Frimis:


Hittade inga bilder från juldagen, så jag bjuder på en gammal istället.
Det här måste ju för övrigt vara det mest misslyckade försöket i världshistorien till att göra kaninöron på någon som blir fotad.


Liquid bar:


Den här bilden ensam får mig att aldrig någonsin vilja gå till Liquid bar.


Harrys:


Fotografen: Vill ni vara med på bild?
Han: Ja för fan! *rycker tag i henne*
Hon: Men vi känner ju inte varandra…
Han: Kom igen nu stumpan!

…Lägg märke till hans välplacerade hand…


Kommentarer
Postat av: Zandra

Har oxå tänkt på det där med att döpa ett uteställe till virus... klamydia-virus alt. hiv-virus är dom paraller jag drar när ett uteställe heter just virus

2009-12-28 @ 17:18:01
Postat av: Anja

Exakt. Jag är inte speciellt sugen på Virus i någon form...

2009-12-28 @ 18:21:00
Postat av: Ellen

Hahahahaha Bonde-dialekt (whatever that is) "HUNDRAFÄMTI SPÄNN har ja me mig!! Nu jävlarrr ska de spenderas. BRUDAR, it's ON ME! Öl till laget runt, FatÖl skare va, annars räckerä inte te!"

2009-12-28 @ 22:27:04
URL: http://ellenmolin.blogg.se/
Postat av: Roy

hahaha hørde att ni kollat upp andra stællen. bilderna får mig direkt att tycka att det var synd att vi gick till ritz !!! kaninøron som alltid varit så jævla ballt o gøra !! anja, næsta førfest ær det du som har kaninøron. du gav mig en sprucken læpp nu sist din satmara =)

2009-12-30 @ 20:41:32
Postat av: Anja

Haha en sprucken läpp? Roy, är du full nu igen?

2009-12-30 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0