Fyllesamtal 03.30

Fick ett fyllesamtal halv fyra i natt. Det var min pojkvän som ringde, men han bad att få vara anonym i det här inlägget så vi får kalla honom "Han" i fortsättningen. Han ringde i alla fall när han satt på bussen på väg hem från krogen och åt hamburgare.

Han (med munnen full): Nu ska jag gå av!
Jag: Okej.
Utanför bussen:
Han: Jag har aldrig ätit hamburgare på det där sättet förut!
Jag: Vaddå?
Han: Ja, på bussen! Och så slängde jag bara iväg påsen sådär!
Jag: Galet! Snacka om living on the EDGE!
Han: Living on the WILD SIDE skulle jag vilja säga!

Alltså, jag vet ju att många gör sjuka grejer på fyllan, men det här…!


Kommentarer
Postat av: Petter

Wicked sick style!

2009-12-27 @ 23:04:13
URL: http://dagensjobbigastegrej.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0