Inget dela om jag inte får kela!

Åh nej! Jag ska snart flytta och måste söka nytt boende. Mitt sjunde sedan jag flyttade hemifrån. Att söka lägenhet är ju bland det värsta som finns.
När jag skulle flytta till Jönköping sökte jag genom att lägga ut en annons på blocket. Fick bland annat svar från en kille som också skulle flytta hit och som undrade om vi kunde dela lägenhet. Han skrev minst tre gånger i mailet att han hade tjej. ”Så det är ingenting sånt”, lade han till. 

?

”Nähe, men då blir det inget. För jag är bara intresserad om det blir nånting sånt”, svarade jag.

Mvh,
Hyran blir billig om du är villig.



Kommentarer
Postat av: Smirnova

haha det där är inte sant va???

2009-12-12 @ 17:04:23
Postat av: Anja

Klart det är sant. Jag ljuger inte i bloggen. Möjligen kryddar jag sanningen lite ibland ;) Men ovanstående är sant (men det efter mvh skrev jag inte till honom).

2009-12-12 @ 18:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0