Jag hade en vid sidan om...

Jag vet inte om alla av er vet att jag hade en vid sidan om? Det är ett avslutat kapitel alltså, men det fanns en tid då jag körde dubbelt. Med bloggandet alltså. Så till er som klagar när jag inte uppdaterat på en tid: VARSÅGODA! En till blogg skriven av mig! Här kan ni bland annat läsa om när min pojkvän tvingade mig till slavarbete eller om kattmaten jag fick av honom i present på Alla hjärtans dag...

VA?! Gav han mig kattmat?! Hade förträngt det. Det är ett JÄVLA mirakel att vi fortfarande är tillsammans om ni frågar mig. Här kommer inlägget i repris bara för det:

"Whiskas - om Anja själv får välja
Förstår att ni nästan avlider av nyfikenhet över vad jag och min kille gav varandra på Alla hjärtans dag. Jo det ska allt jag berätta för er. Jag skickade en sån där supermegasöt nalle med nallebud. Vad jag fick av min kille? Kattmat! Jo det är sant! Så romantisk är han.  

Okej jag fick underkläder också. Och choklad. Och kattmaten fick jag pga att han kallar mig "Katten" ibland. För att han en gång målade morrhår på mig när jag sov.

Det sista tvingade han mig att skriva. Under pistolhot."


                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0