Julbord

Igår var jag på avslutningsfest med klassen. Det hela inleddes med julbord i form av knytkalas och alla hade med sig en massa godsaker. På bordet trängdes traditionell julmat såsom köttbullar, piroger, bruna bönor och pizza. Väldigt trevligt. Därefter blev det julklappsbyte. Jag fick ett sugrör och fyra smällare. Tack, det är alldeles för mycket! ... Tur att jag själv hade köpt så fina klappar till bytet, så att jag slapp skämmas: Svettband för handlederna från Icas reakorg och en korv med bröd från Pressbyrån.

Apropå jul så är det hög tid att börja tänka på julklappar, gott folk! I juletid gäller det ju att suga ut släkt och vänner på så mycket som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Martin Söreskog

haha godsaker överstrucket anja och "tack det är alldeles för mycket"??? Verkar som någon är lite bakis-grinig i dag =) Ja man tackar för dina fantastiska julklappar som jag fick båda två, var en upplevelse att få korv med bröd i en julklapp. Jag är fortfarande chockad!

2009-12-10 @ 20:57:35
Postat av: Anja

Det var så lite så, det var du VÄL värd Martin! =)

2009-12-11 @ 12:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0