Sleepwalking

I min familj är det ganska vanligt att gå i sömnen. Min pappa har till exempel vaknat av att han ligger på golvet och försöker krypa under en sladd. Min syster har vaknat när hon står i sängen och sliter ner gardinstången. Själv trodde jag inte att jag var drabbad. Tills i natt när följande hände:
Jag och min kille ligger och sover, men någonstans mitt emellan att vara sovande och vaken får jag för mig att det är min syrra som ligger bredvid. När ”hon” sedan lägger armen om mig knuffar jag surt bort henne och tänker sedan förskräckt: ”Varför ligger jag NAKEN?! Bredvid min egen SYSTER?!”
Jag hoppar upp ur sängen och famlar mig fram till garderoben. Får ut ett par stringtrosor som jag slänger åt sidan.
”Måste ha något mer täckande”, tänker jag och får fram ett par mormorstrosor boxertrosor. Jag drar på mig dem, lägger mig i sängen och somnar om som om inget har hänt.

Insåg vad som hade hänt först imorse när jag vaknade och förvånat konstaterade att jag hade trosor på mig…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0