Sluta blogga?

När det produceras dåligt med inlägg här kan man undra om jag funderar på att sluta blogga.
Om sanningen ska fram så… nej, det har jag just nu inga planer på att göra. Men ni får ta att ibland är inte motivationen på topp. De stora bloggarna klagar jämt och ständigt på alla hatfulla kommentarer de får. Jag har hittills sluppit personer på den här bloggen som sitter bakom sina kladdiga tangentbord och skriver anonyma och elaka saker. Men så häromdagen fick jag följande kommentar:

"Du klagar. Uppgradera för fan!"

Jag är inte riktigt säker på vad personen syftar på, men jag gillar inte tonen! Om han/hon med uppgradera menar uppdatera så vill jag bara ha en sak sagt…  Jag vet att det finns bloggare som sprutar ut tio inlägg om dagen (varav nio är fullständigt ointressanta). Men de får betalt för det! Jag kan också tänka mig att spruta ut en massa inlägg varje dag – om pengarna är de rätta. Om jag hade haft kvar min Lunarstorm (alias MissAK = inte lika coolt som babe666 som jag hade från början) hade jag nu ändrat status till Öppen för förslag. När det gäller bloggen alltså.

Ge mig ett bud!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Man blir alltid lika glad av att läsa din blogg Anja! sitter här å skrattar för mig själv=)

2009-12-05 @ 16:39:18
Postat av: Anja

Tack darling =)

2009-12-05 @ 16:55:17
Postat av: Erik

Nej sluta inte för bövelen. Du är ju en av de vassaste bloggarna i listan!

2009-12-06 @ 01:33:38
URL: http://ingenanka.blogg.se/
Postat av: Anja

Haha tack så mycket. Såna kommentarer får mig att vilja blogga åtta dagar i veckan =)

2009-12-06 @ 13:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0