Action på jobbet


Sätter mig i min stol på jobbet och lutar mig som vanligt mot ena armstödet. Då ramlar det av! Jag har en nära-döden-upplevelse när jag nästan ramlar av stolen. Snabbt får jag ett mail av Josefina som sitter en bit bort:

Josefina: River du stället???? Hahaha

Jag: Armstöd på stolen är överskattat.

Josefina: Haha been there, done that..och är nu ett armstöd fattigare. Lek inte med mig säger jag bara!! Haha

Jag: Säger detsamma. *Bryter loss det andra armstödet också*

Josefina: Vad sa du? Hörde inte riktigt...ljudet från när jag kastade ut stolen genom fönstret överröstade allt annat ljud..

Jag: *Sätter eld på stolen. Och datorn*


Kommentarer
Postat av: Ylvis

Hon måste ha suttit LÅNGT bort om hon tvingades skicka ett MAIL. Och din duns måste ha varit som Hiroshima.

2009-02-12 @ 15:03:30
URL: http://ylvispylvis.wordpress.com
Postat av: Therese

HAHA, du verkar trivas på "jobbet". Jättekul, du passar liksom in i den där branschen tycker jag. Nåväl, hoppas vi får tillbaks dig efter praktiken är slut. Att döma av din blogg både här och på bröllopsguiden (som jag flitigt följer) så finns det kanske viss risk att du blir kvar i hufvudstaden. Am I right?

2009-02-13 @ 17:01:18
URL: http://trace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0