Jag flyttar. Igen.

Ikväll flyttar jag och Fanny till ett nytt place på söder. Anledningen är att alla galna bloggfans som förföljer mig och skriker mitt namn på stan nu har hittat vår lägenhet och börjat stalka mig där också. Med lite snabb huvudräkning kom jag fram till att det är mitt sjunde hem på fem år. I den nya lägenheten bor redan fyra andra personer som jag inte har träffat än. Tanken på kollektiv får mig att må illa. Andras hårbollar i duschen och lukten av allas mat som blandas i kylskåpet. Men man får helt enkelt försöka se det positiva med det hela: det är ju fyra blivande vänner på Facebook.


Kommentarer
Postat av: belloo

va kul! Jobbar du eller? Japp bor med killen, gjort i ett halv år nu :)) Känt på sthlms uteliv nånting då?kram

2009-02-02 @ 21:59:15
URL: http://belloo.blogg.se/
Postat av: Tore!

Har hört att du bor med min bror, även kallad karlsson på taket. Glöm inte att titta på mej ikväll i andra avenyn. Jag är en bättre kopia av honom;)

2009-02-03 @ 16:36:03
Postat av: Anja

Hej Tore! Såg dig, du var jävligt het. Kom och hälsa på nån dag. RRRRR

2009-02-03 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0