Victoria och Daniel förlovar sig!

Idag ska prinsessan Victora och Daniel avslöja sin förlovning. Men gick de inte lite väl fort fram....? Borde man inte vara tillsammans ett tag innan man rusar in i något så stort som förlovning?

....


Kan tänka mig att många gamla tanter fick hjärtinfarkter när de fick höra detta i morse. Kungafamiljen är ju nämligen det bästa gamla tanter vet. Näst efter biskvier.


Dagen till ära har jag gjort en present till det lyckliga paret. Vad det är kan ni se här.


Kommentarer
Postat av: sanna

haha du e sjuk!... Btw min dator verkar gilla din blogg för den låste hela skiten precis när jag skulle lämna din sida =)

2009-02-24 @ 16:43:15
URL: http://sannhul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0