"...och om ni håller för näsan känner ni inte lukten av sopor..."

Är det ingen som vill komma och hälsa på mig och Fanny här i Stockholm snart?

Får jag lov att erbjuda: Ett stycke kollektiv med delad dusch och en toalett med blekrosa toalettsits. Det känns mycket bättre om man föreställer sig att badrummet är i svart kakel. Det var i alla fall vad kärringen som äger stället sa att vi skulle göra. För så kommer det att se ut när hon har renoverat. Om ett år.


Någon som vill komma hit?

Någon? *vinkar*

Nähe.


Här finns också ett skrivbord med en yta i skinn, som tanten markerade att vi under inga omständigheter får ställa blöta föremål på. "För då blir det fläckar som aldrig går bort".

Vad tråkigt då att jag nyss råkade lägga min blöta handduk rakt över skrivbordet...


Kommentarer
Postat av: Ylvis

Jag står i princip redan på stationen. Men bullfia, nästa helg, när du där då? Eller är du i Jönis?

2009-02-11 @ 17:53:23
URL: http://ylvispylvis.wordpress.com
Postat av: Lill-Tore

Ajdå, en blöt handduk det var inte bra. Jag har ett skrivbord i vardagsrummet där jag hyr också. Fast istället för skinn är det mocka. Kom ner och titta, har precis fått alla nya andra avenyn avsnitt på DVD av min brorsa. Du vet stor Tore (därav magklappningen)

2009-02-12 @ 15:09:33
Postat av: Anja

Lill-Tore: Jag kommer på söndag. Då är du min!

2009-02-19 @ 11:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0