The devil in disguise



Jag är sjukt jävla sugen på godis! Men här finns bara en massa nyttig crap. Jag skulle kunna offra ett ben för en chokladkaka. Inte mitt eget ben naturligtvis, men någon annans. Jag har humörsvängningar från helvetet. Ena stunden skrattar jag hysteriskt och i nästa sekund blir jag som tokig och skriker "VAR ÄR MIN PISTOL?!". Vad kan detta bero på nu då undrar ni? Jo det ska jag tala om för er.





Jag är med barn.





HAHAHA. Eeee nöööe! Vad tror ni egentligen? Det är bara helt vanlig jävla PMS!


Over and out.


Kommentarer
Postat av: sanna

kan du fethajja att vi gör och du slipper inte undan =)

2009-02-23 @ 15:17:58
URL: http://sannhul.blogg.se/
Postat av: Tore!

May god! Du får sitta i köket hela kvällen!

2009-02-23 @ 16:39:35
Postat av: Johanna

Vet inte om du hört talas om Lino, största gayklubben här i stan? De har öppet för sista gången på lördag och tackvare min Pappa kommer jag och mina vänner in på gästlista. Skulle ni vara sugna på att följa med ut och röja?

2009-02-24 @ 00:07:25
URL: http://stizie.se
Postat av: Anja

Tore: Tack för sällskapet igår kväll. Hahaha

2009-02-24 @ 09:18:08
Postat av: Tore!

Det var så lite så, nästa gång knackar jag på ist!

2009-02-24 @ 11:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0