Fenomenet stjärthandduk


Min vän Ellen berättade en gång en historia som jag inte kan sluta skratta åt och tänker därför nu dela med mig av den. Detta hände när vi gick på mellanstadiet. Ellen och två av hennes vänner som vi kan kalla A och B hade gjort något (Ellen hjälp mig här) som i alla fall resulterade i att de var tvungna att tvätta sig i ansiktet. De var hemma hos A och när B tar en liten handduk och torkar sig i ansiktet utbrister A:

- Nej! Det där är ju min pappas STJÄRTHANDDUK!
Detta leder till att B börjar gråta. Det hade jag nog också gjort om jag varit där. Gråtit av skratt.

Jag berättade en gång den obetalbart roliga historien för Fia och kunde knappt hålla mig för skratt under tiden. Efteråt satt hon helt tyst och jag började undra varför hon inte skrattade när hon utbrast irriterat:

- Det var det VÄRSTA jag har hört! Vad faan är en STJÄRTHANDDUK?!




(Svaret på den frågan är fortfarande något oklart)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahahahahahahahahaha ;D Rättelse: "Det där är STJÄRTHANDDUKEN!". Hela familjens kanske? eeeuuuu.

2009-01-15 @ 21:00:10
URL: http://ellenmolin.blogg.se/
Postat av: Katten

Kom du att tänka på bara för jag snodde en handduk från hotellet?

2009-01-17 @ 16:14:04
Postat av: Anja

Ellen: Hahaha sjukt kul :D



Katten: Nej du Krabban. Tur att det inte bara är jag som är kleptoman i vårat förhållande.. :P

2009-01-22 @ 22:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0