Kul kväll.

Har jobbat hela kvällen. Kul lördagskväll. Gick mest runt och funderade på var på lagret jag kunde hänga mig. Något som gjorde mig gladare för en stund var ett gammalt minne från när jag jobbade i Örebro. Jag och Zandra är på jobbet och Zandra får en kund som vill köpa korv. Hon tar "korvkniparen" (ja inte fan vet jag vad det heter) och lägger upp en korv i ett bröd. Sedan går hon till kassan (fortfarande med kniparen i handen) och tar upp tjugolappen som kunden lagt på bänken - med kniparen! Ja det är ju bland det roligaste jag sett. På jobbet alltså. Då kanske ni förstår hur roligt jobb jag har...

Det värsta är att när jag kommer att tänka på roliga saker när jag är själv kan jag aldrig hålla mig för skratt. Denna gång var inget undantag. Folk måste ju undra vad det är för trasig människa som står där i kassan och skrattar för sig själv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0