MOHAHA

För en tid sedan försov jag mig när jag skulle jobba. Skulle öppna butiken kl sju men vaknade tio över när telefonen ringde. Det var jobbarkompisen Niclas som undrade om jag hade dött eller tänkte gå till jobbet snart. Denna händelse har han haft väldigt roligt åt efter det. Det var bakgrundsfaktan ni behöver när ni läser följande:

Min kompis Mimmi har tagit över min plats på jobbet nu när jag lämnat stan. Igår var hennes första dag och på kvällen får jag ett sms.
Niclas: Tack snälla, Mimmi är ju din raka motsats. Hon är ju snäll, söt och trevlig *blinkande smiley*. Hoppas allt är bra i stora staden. Kram Niclas.
Jag: Du får säga att du saknar mig. Men tjata inte.
Niclas: Å vet du vad, man behöver inte ringa och väcka Mimmi när hon ska jobba. Plus i kanten.
Jag: Fan vad skönt för henne då, så slipper hon höra din stämma det första hon gör när hon vaknar.

Sedan blev det tyst i mobilen. Jag har bara en sak att säga om det: 


Ägd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0