Jag skaffar kotlettfrilla

Snart är det dags. Båstadveckan. Funderar på att hyra en svindyr bil, bränna ner till Båstad med kotlettfrilla, randig skjorta och vita byxor. Sen lägger jag sparkontot på en flaska dompa och sprutar den över allt och alla. Vad tycker ni? Känns inte det som en originell idé? Nytt och framför allt jävligt coolt.

...eller just det, kom på att jag är tjej så det går ju inte. Men då får jag väl ta på mig så lite som möjligt, ställa mig i baren. och hoppas att någon kille med kotlettfrilla lägger sina sista slantar på en flaska champagne som han sprutar över mig. Vart kön har sin plats.
.


(Personerna på bilden har ingenting att göra)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahahahahhaahaha =D ("Personerna på bilden har ingenting att göra";)

2009-07-07 @ 09:19:21
URL: http://ellenmolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0