The awful truth.

Nu ska jag erkänna en sak för er, fans. Jag har ljugit om en sak för min pojkvän. Han har inte fått höra denna sanning utan kommer att få läsa den här, precis som ni andra.


För ett tag sedan skulle jag åka tåg hem till Örebro och hittade (köpte) mot alla odds en korsordstidning att sysselsätta mig med under resans gång. Jag är inte typen som brukar lösa korsord och kände mig lite tantig och fjantig. Hur som helst. Mitt i kryssandet ringer min pojkvän och undrar om resan går bra.

Jag: Ja det går bra, jag har en tidning.

Han: Vilken då?

Jag: Eh...Metro.

Han: Har inte de sommaruppehåll?

Fan.

Jag: Jaha, ojdå. Det är nog ett gammalt nummer.

Han. Vad står det för datum på den då?

Jag: Men skit i det nu! (Börjar snabbt babbla om något annat).


Hej jag heter Anja. Och jag är en geek. Och en tant.
.

old_lady02.jpg image by Coyoteesharptongue

Kommentarer
Postat av: Ylva (din jävla syrra)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!

2009-07-29 @ 20:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0