Jag har flyttat

Det har blivit lite dålig blogguppdatering den här veckan, vilket beror på att jag har flyttat. Min nya adress är Pressbyrån. Jag jobbar v a r j e dag. Kommer att tänka på när jag jobbade på Pressbyrån i Örebro. En dag gick strömmen i flera timmar vilket oroade chefen eftersom vi då inte skulle kunna larma på kvällen.

- Någon måste sova här i natt, bestämde hon.


?


Eller som den gången någon av oss hade låst dörren för att gå på toaletten.

- Om ni ska hålla på så här får vi skaffa en potta och ställa bakom dörren på lagret!, skrek hon. Chefen från helvetet.

?

Jag förstår inte riktigt hur hon tänkte där. Det hade väl knappast gått snabbare om vi hade gått på pottan istället för toan. Och undrar vad kunderna hade sagt om jag hade suttit på pottan på lagret och skrikit:
- Vänta lite, jag sitter på pottan!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Haahahahahahahahahahahahahahaahahah =D

2009-06-12 @ 15:42:44
URL: http://ellenmolin.blogg.se/
Postat av: Zandra

Those were the days! Hahaha=)

2009-06-13 @ 22:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0