Pressbyrån, Pissbyrån, Pestbyrån.

En vanlig dag på mitt glamourösa extrajobb, Pressbyrån:


En man klädd i cowboyhatt kliver in i butiken och går fram till snuskylen.

Jag: Kan jag hjälpa dig med något?

Han: *fnyser* Det tror jag inte.

Jag: Eh...okej, men jag jobbar ju här. Är det nåt speciellt du letar efter?

Han: *högdraget* Jag letar efter General MAXI, om det nu säger dig något.

Jag: Ja, den har vi här *plockar fram snusdosan*.

Mannen mumlar surt för dig själv.

Jag: Har du något att säga kan du väl säga det till mig istället?

Han: Jag talar inte med sjuka människor.


?


Nu har jag en fråga. Sitter det lappar på samtliga mentalsjukhus runtom i landet med mina arbetstider tillsammans med ett meddelande om att det är någon slags "get together" för psykfall? Det skulle inte förvåna min en dag i veckan.


Kommentarer
Postat av: Zandra

anja, anja , anja vad säger man.... I know the feeling!!! Och ja jag tror att det är ett krav för att bli utsläppt från psyk, att besöka PB som nån slags socialträning.

2009-06-23 @ 16:54:42
Postat av: ylvaa

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaahahahahahaaha.



det var allt.

2009-06-24 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0