Thats the way (ahaha) I like it

Sådärja. En vecka i helvetet är avklarad. Det firar vi med kladdkaka, vaniljglass och ytterligare ett favoritinlägg från Alex Schulmans blogg:

.


Samtal på Stureplan en minut innan bilden togs

Man ett: Titta, där kommer en mingelfotograf.
Man två: Fyfan, grymmers, han kommer hitåt.
Man tre: Har vi nån pose?
Man två: Pose?
Man tre: Ja, hur ska vi se ut när han plåtar oss?
Men ett: Jag kommer se jävligt allvarlig ut.
Man två: Jag med, fy fan. Det är ju världsklass på det.
Man tre: Mitt ansikte ska utstråla att en nära släkting just dött i cancer, så jävla seriös ska jag se ut.
Man ett: Drar vi upp skjortan?
Man två: Jag gör det. Lätt.
Man tre: Fyfan, skön där, jag drar upp den jäveln över huvet på mig själv så att det svartnar.
Man ett: Världsklass, Jag med. Jag ska dra upp skjortan så att knapparna flyger.
Man två: Klockers.
Man ett: Grymmers.
Man tre: Kanon.
Man två: Världsklass.
Man tre: Bra, gubben.
Man ett: Skön där.
Man två: Håll käft nu, för fan, nu kommer fotografen.
Man tre: Skön där.
Man ett: Bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0