Vårdcentralen - vilket skämt

Jag förstår att ni knappt kan sova av nyfikenhet över hur det har gått för mig och min leverfläck. Jo, den är kvar än så länge. Men jag fick en intressant tankeställare häromdagen. En av mina föräldrars vänner berättade att hon varit på Vårdcentralen och visat upp två vårtor på halsen som hon vill bli av med.

- De där kan du klippa bort själv, tyckte läkaren.


Utifrån det expertutlåtandet kan jag konstatera två saker:

1. Kompetensnivån på Vårdcentralen är hög. MYCKET hög.

2. Eftersom läkarna på Vårdcentralen ändå tänker efterlämna ett ärr om de tar bort den kan jag väl lika gärna själv klippa bort min leverfläck med nagelsax. Eller skära bort den med en slö smörkniv. Ja, lite sport ska det väl vara?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0