Obehagliga barndomsminnen.

Titta på den här videon från barnprogrammet "Hajk" som visades under sommarlovsmorgon när jag var liten. Hur tänkte de som var med egentligen? Och då pratar jag inte om de töntiga gubbarna från Sven-Ingvars eller vad det nu är för skit, nej jag menar barnen! Jag minns att jag redan som liten störde mig extremt mycket på de två killarna som står vid grinden. De förstörde min dag. Och hur tänkte hon med de stora runda solglasögonen? Jag hade också ett par runda solglasögon under en svag tid i mitt liv. Jag var sju år och köpte dem enbart för att min storebror köpte ett par sådana och jag tyckte han var cool. Det är ju ett under att jag blivit den jag är idag med sådana förebilder.

..


Kommentarer
Postat av: Ylvis

Men du såg ut som John Lennon i dina, fast med "hårdrocksfrilla" kan vi kalla det. OCH dina var grönskiftande. Mycket viktigt.

2009-03-29 @ 14:29:50
URL: http://ylvispylvis.wordpress.com
Postat av: mattias

Låten är grym! ;P

2009-03-29 @ 16:34:23
Postat av: Ellen

Hahahahaha, jag tänkte precis "Vilken rytm!" då skylten "rytmen i blodet" kom upp =D

2009-03-30 @ 09:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0