Personer jag hatar extra mycket.


Jag tänkte publicera en favorit i repris. Ett inlägg från min förra blogg som är sedan länge död och begraven. Ett inlägg som skrevs i ett upprört läge en dag då jag hatade mitt jobb extra mycket. Det blir inte riktigt samma inlägg, för det finns inte kvar. Men andemeningen är densamma.

Jag hatar (fortfarande) folk som:


...säger skrot, skräp och grus istället för mynt. "Jag tänkte göra mig av med lite skrot", säger de och skrattar. Som psykopater precis innan de ska få sin medicin. "Jag tänkte göra mig av med lite skrot. Hahahaha". Människor som ni skrämmer mig.


...säger "Jag vill köpa en Trisslott - med vinst", och sedan skrattar de som att de precis sagt något oerhört fyndigt. Som att de nyss kom på det och är oerhört nöjda med "skämtet". Nej, det är inte kul. Inte ens lite.


...tar en liten kaffemugg men trycker på knappen där det stor "Stor mugg". Sedan skriker de "OOOOOJ! HALLÅÅÅÅÅÅ! JAG TRYCKTE FEL!". Jaha, vad vill du att jag ska säga? Grattis, din sopa.


Nu ska jag och min taskiga attityd gå och lägga oss. God natt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du ska alltid vara värst ;)

2009-03-24 @ 17:58:28
Postat av: Angelika

Ahahhahaha har kollat din blogg på bröllopsguiden nu, du är ju sjukare än jag trodde ;)

en mycket positiv överraskning såklart!



2009-03-26 @ 10:00:13
URL: http://fashionseduction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0