Tråkigt inlägg förtjänar tråkig rubrik


Åh nej, nu börjar beach 2009-hetsen. Likt ett virus sprider den sig sakta men säkert. Bara de senaste dagarna har folk i min omgivning pratat mycket om vikt. Ett av mina topp tio samtalsämnen att hata. Finns det mycket tråkigare att prata om? Igår fällde någon kommentaren "Jag vill också ha tvättbrädemage", till mig. Tvättbräda och tvättbräda. Resultatet av magsjuka skulle jag vilja säga. Obs kids, don't try this at home.

Själv har jag nu haft en lååång period av härligt uppehåll i träningen och är nu tillbaka till The kycklingarmar. Så att ... beach 2012, here I come! Någon som är på?


Kommentarer
Postat av: roomiee

Jag skulle gärna hänga på om jag inte legat fastkedjad i det här deprimerande rummet!

2009-03-12 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0