Hallåååå ellerrrrr?!

Ni är väl för goa som går in på min blogg dag efter dag och hoppas att jag har skrivit något. Ni hoppas och hoppas tills sidan har laddats upp och så... NEEEEJ!! Hon har inte skrivit idag heller. Nej det har jag inte för jag är en jävligt upptagen människa. Det är faktiskt sant. Jag har så mycket att göra med ett JÄVLA skolprojekt och artiklar att jag snart drunknar. På toppen av allt är jag dessutom förkyld. Såhär ser en vanlig dag i mitt liv ut just nu:


07.00 Vaknar med ett ryck. Jag lever!!!

07.40 Stänger av snoozefunktionen på mobilen. Famlar mig fram till toan som en blind människa utan blindkäpp.

08.00 Efter att ha ätit min vanliga havregrynsgröt med fibrer (så nyttigt att man vill gråta) - dränkt i sylt och mjölk - sätter jag mig vid datorn och börjar jobba.

15.30 Hungern slår till som ett knytnävsslag. Inser att jag bara har fem varor i kylen och överväger om jag vill äta sylt med mjölk, ost med ketchup eller bara flytande margarin. Konstaterar att jag måste gå och handla. Inser också att jag varken har duschat, bytt om eller sminkat mig.


Classy.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Guuuud...



åh Gud.

2009-05-22 @ 07:21:37
URL: http://ylvispylvis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0