Jag älskar mitt jobb.


Jag jobbade på Pressbyrån häromkvällen för första gången på tre månader. Jag hade nästan glömt hur trevligt det är. Och lite apropå ingenting tänkte jag nu dela med mig av mina hetaste tips på hur du på bästa sätt kan irritera kassapersonal:

- Betala allt i mynt. Lägg fram ett mynt i taget, samtidigt som du räknar högt. Tappa bort dig i räknandet och börja om. Peka på mynten när du räknar.

- Ta en liten kaffemugg men tryck på "stor kaffe" i automaten.

- Skrik att du har asbråttom och att personalen ska skynda sig så att du inte missar tåget. Kom tillbaka efter tio minuter som om inget hade hänt och handla igen.

- Hetsa och skrik i kön att personalen ska skynda sig för att du har bråttom. När du kommer fram till kassan köper du ett tuggummi för en krona.


Jag älskar mitt jobb om någon undrar. Speciellt om min chef undrar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaaaaa. ;P

2009-05-03 @ 19:15:16
URL: http://ylvispylvis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0