Allt ni vill veta om mig!

Något av det töntigaste jag vet är när fjortisbloggare har så kallade ”Frågestunder” på sina bloggar. Det har hänt att jag får en kommentar från någon sådan bloggare som skriver ”Jag har frågestund i bloggen. Ställ en fråga!”. Varför i hela helvetet skulle jag vilja veta någonting om någon vars blogg jag inte ens läser?
På den här bloggen behöver jag inte ha någon påtvingad frågestund; frågorna rasar in ändå. Och här kommer därför svaren på era vanligaste frågor:

Du och din pojkvän verkar ha det så bra ihop. Vad är hemligheten? Brukar ni överraska varandra med gulliga presenter och sådant?
Svar: Hela tiden! Alldeles nyss till exempel hittade jag en snusprilla som min pojkvän hade överraskat med att lämna under min säng.

Jag vill se ut som du. Hur gör jag?
Svar: Undvik att äta för mycket nyttiga saker. Nyttiga saker är tråkigt. Och dyrt.

Du verkar så himla smart. Vad pluggar du? Hjärnkirurgi?
Svar: Jo jag är ganska smart faktiskt. Jag pluggar dock inte hjärnkirurgi, men nära på. Jag pluggar Medie- och kommunikationsvetenskap. På förra tentan fick vi till exempel ha med böckerna och sitta hemma vid datorn och göra tentan som bestod av flervalsfrågor. Vi hade bara 30 minuter på oss, men jag fick ändå alla rätt. DET NI!

Så! Om ni har fler frågor eller vill skicka beundrar- eller kärleksbrev så är ni välkomna att maila!





Okej okej, jag erkänner. Jag har hittat på några av frågorna själv.

Okej, alla frågor.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Vilken jäävla bitter flicksnärta... men rolig.



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.



Eller?

2009-11-12 @ 17:20:12
Postat av: Sara

Du.. Jävligt snyggt att du fick in hur många rätt du hade på senaste tentan! ;p

2009-11-12 @ 17:37:22
URL: http://intebarasaraolofsson.blogg.se/
Postat av: Hedvig

haha MKV är så nära hjärnkirurgi man kan komma=)

2009-11-12 @ 18:30:07
URL: http://heddii.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Det heter MediE- och kommunikationsvetenskap för i helvete!

2009-11-12 @ 21:10:58
URL: http://malvaktsbloggen.blogg.se/
Postat av: Anja

Fredrik: INTE den tonen tack! Den hade inte jag mot dig när jag rättade EXAKT samma fel på ditt CV.



Sara: Att jag fick ALLA rätt menar du? Oj där fick jag visst in det igen. =D

2009-11-13 @ 07:59:33
Postat av: Zandra

haha grattis till alla rätt då=)

2009-11-13 @ 21:33:21
Postat av: Fredrik

Skitsnack! ...har jag för mig...

2009-11-13 @ 22:49:22
URL: http://malvaktsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0