Dags att göra slut

Jag var och tränade förut. På Friskis&Svettis. Jag gick på ett pass som hette ”Styrka” och tänkte att jag skulle få svettas ordentligt. Kunde inte haft mer fel...

Trodde först att jag hade gått till fel sal när jag insåg att det bara var jag och ett gäng gubbar och tanter. När hela gänget sedan började springa runt i ring i salen och göra hoppsasteg på uppvärmningen var jag sekunden från att göra hoppsasteg ut till gymmet istället. Men jag stannade. Jag hann knappt bli svettig innan instruktören (även han i övre medelåldern) plötsligt var nära kollaps och började göra avslappningsövningar. Det fick vi sedan göra i en kvart! Femton minuters avslappning känns som ganska lång tid på ett pass som totalt är 55 minuter, eller vad säger ni?

Jag tror jag måste göra slut med Friskis och hitta ett nytt gym.


Kommentarer
Postat av: Ylva

eh... "gym".

2009-11-19 @ 08:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0