En smula ångest

Jag mår illa. Känner mig hängig och deppig. Har ångest och hyperventilerar.
- Jaha hon är bakis!, tänker ni.
Bakis och bakis. Nä, men jag ska jobba om en stund.

Undrar vilka spännande människor jag kommer att träffa ikväll då. Kanske någon mindreårig snorunge som försöker köpa cigg. Ungefär som den här gången:

En kille kommer in och vill köpa cigg. Jag ber om leg eftersom han inte ser ut att vara en dag äldre än tolv. De flesta mindreåriga brukar i det här läget rota länge och väl i fickorna (har till och med hänt att någon tittat utanför dörren) och sedan mumlat att de har tappat det eller glömt det hemma. Tror ni jag är född igår eller?! Jag UPPFANN praktiskt taget det där tricket!

Den här killen langar trots allt fram legget, men det visar sig att han bara är sjutton år. Nyligen fyllda dessutom.

Jag: Men du är ju inte arton!
Killen: Jo, jag fyllde för en vecka sen.
Jag: Ja du fyllde sjutton, ja.
Killen: Är du säker?!


Kommentarer
Postat av: smirnova

den där var klockren.. undrar ibland om du httar på sånt. Ingen sånt kul händer mig..

Trampade iof på en katt i mörkret förr igår, gissa om den skrek...??? + att jag slängde min plånbok i sopkonteinern utanför mig, istället för soppåsen, som var i andra handen!! Det du.. skratta på :P



puss <3

2009-11-19 @ 18:16:19
Postat av: Anja

Haha =) Ibland skulle jag önska att jag bara hittade på. Men det är tyvärr hela sanningen och ingenting annat än sanningen.

2009-11-23 @ 12:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0