Ja ä int bitter

Okej, nu har jag fått klagomål från flera håll om att jag inte har bloggat på flera dagar (tristessen i Sverige är större än jag trodde).  

Jag har inte haft tid att blogga för i mitt liv händer hela tiden en massa andra spännande saker. Idag har jag till exempel jobbat:

Antal gånger jag blev irriterad: 948. Som av en slump var det också antalet kunder jag hade under mitt pass. 
Antal människor jag bedömde som psykiskt sjuka: 947. Alla kunder utom en alltså. Men jag blev irriterad på den personen också. För att hon kom in.
Antal personer jag sprayade med doftspray: 1. Han hade förmodligen badat i sitt eget urin.
Antal gånger jag gjorde bort mig: 1. Det är faktiskt inte så himla lätt att skilja på ”kondomer” och ”korv med bröd” när det sägs på bred skånska.




Kommentarer
Postat av: Ylva

hahahahahahaha.



"Kondomer också tack..."

"Med ketchup?"



Eller?

2009-11-23 @ 10:54:56
Postat av: Zandra

det är ju nästan att man saknar att jobba på pissbyrån ibland=)

2009-11-29 @ 09:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0