Thanx for nothing

Fick tillbaka min mobil som har varit på lagning i över en månad. Det var tredje gången jag skickade in den totalt. Efter förra lagningen var det gamla felet fixat men ett nytt hade uppstått. När man har skickat in den tre gånger för olika fel och den går sönder på nytt kan man reklamera den. Därför höll jag naturligtvis tummarna för att det skulle vara nya fel på den även denna gång. Tror ni det var det? Nej. Den fungerar perfekt. Den fungerar till och med bättre än den gjorde när den var sprillans ny.

Typiskt min otur.



Nu kan jag i alla fall videoblogga igen. Vad vill ni se?



Kommentarer
Postat av: Smirnova

haha Hur hittar du allt kvinna...? :p

2009-11-27 @ 18:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0