The botten is nådd

Varje år återupplivas ett antal kändisar från vad man bara kunde hoppas var total medial koma. Föredettingar som för länge sedan hade glömts bort. Det roliga är att de alltid låtsas som att de ställer upp för att det är en ’kul grej’, trots att alla ändå vet sanningen: de är så kåta på comeback att de skulle operera om hela kroppen i TV om de fick chansen.


Det händer sällan aldrig att någon av dessa får göra någonting av värde, utan de får ta de där skitjobben som ingen annan ställer upp på. I år toppas listan av Regina Lund, Klasse Möllberg, Johannes Brost och resten av gänget som var med i ”Hjälp! Jag är med i en Japansk TV-show”. Botten var nådd. Man kunde känna lukten av desperation ända ut i TV-soffan.

Det kan ändå vara lite kul om kändisen i fråga bjuder lite på sig själv. Kanske är det inte medvetet. Kanske är det ändå desperation ända ut i fingertopparna. Men när Nicklas Strömstedt igår dök upp som gatumusikant (läs tiggare) i Andra Avenyn, då skrattade jag.




Jag tycker att det är humor.


Kommentarer
Postat av: Smirnova

Så sant.. och då snackar jag om koman... Kan inte du leta upp ngn av dem, (typ blogg, e-mail osv.)typ Anna och trycka upp det du skrev i fejjan på henne så hon skäms ihjäl av SANNINGEN!!!!

2009-11-25 @ 18:12:03
Postat av: Ylva

Ge honom några kronor...

2009-11-25 @ 22:09:56
Postat av: Faanny

Nu känner jag genast att jag borde ta mig i kragen och titta på de femtioelva avsnitt jag missat! :)

2009-11-26 @ 12:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0