Allt för Facebook

Gick precis igenom en kyrkogård och såg en pappa som fotade sin fru och deras lille son ståendes på varsin sida om en gravsten. En smula bisarrt egentligen. Jag kan se framför mig hur han sedan rusade hem, loggade in på Facebook och taggade bilden: ”Markus” – ”Lena”. Och så ”Farmor” i mitten.
Är det bara jag som tycker att vissa överdriver lite med att fota saker bara för att kunna visa andra på Facebook vad de har varit med om?

Här är förresten jag och Jack Sparrow från Pirates of Carribean som jag sprang på ute på krogen (obs jag har inte bara suttit hemma hela helgen obs):
.


Kolla min mansarm!!!!


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag älskar dig. Alltid.

2009-10-19 @ 12:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0