Dödskul.

Häromdagen fick jag ett mycket obehagligt sms från min syster:

”Om jag dör idag eller så vill jag att låten Speechless med Michael Jackson spelas vid minnesstunden. Jag vill inte ha någon gravsten och om det är möjligt vill jag att mina organ ska doneras. Så, då var det sagt”.

Jag pratade nyss med henne i telefon.
Jag: Har du sett nya Ica-reklamen med praktikanten?
Syrran: Nej.
Jag: Men se den nu då! Sök på youtube!
Syrran: Nej inte nu! Jag lyssnar på låten som jag ska ha på min begravning!


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha jag vet inte ens om det va kul. Men det va äckligt!

2009-10-16 @ 18:21:50
URL: http://intebarasaraolofsson.blogg.se/
Postat av: Anja

Sara: Fråga Olle? Haha nä det var inte nice direkt. Men jag tyckte att det var roligt ändå.

2009-10-16 @ 20:27:53
Postat av: Sara

Japp, Fråga Olle! Ja, lite.. Fast jag fattar inte att folk ställer upp och är med i såna program..

2009-10-16 @ 21:41:49
URL: http://intebarasaraolofsson.blogg.se/
Postat av: Sissy

Ylva Källstedt likes this.

2009-10-17 @ 00:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0