Mötet med en mördare

Vill ni höra om det kanske mest bisarra möte jag har hört talas om?
En kompis berättade om denna händelse som utspelade sig när hon och två andra tjejer var och badade i Örebro. Jag tror att det var i Säbylund (Pölarna), för er som är insatta.
Plötsligt dyker en obehaglig man upp. Han badar liksom lite för nära och stirrar lite för länge.
Plötsligt säger han:
"Känner ni inte igen mig? Det är ju jag som är Lasermannen".

?

Han berättar att han sitter på Kumlaanstalten och har bevakad permission i fyra timmar. När mannen går därifrån upptäcker tjejerna två biffiga vakter som står en bit bort. När de kommer hem googlar de bilder på Lasermannen och får det bekräftat. Det var han. John Ausonius.

SKRÄCKEN i det!!

Ausonius tyckte förresten att tjejerna skulle skicka brev till honom på anstalten.
"Märk brevet med Lasermannen", sa han innan han försvann.

?

Vem skriver brev nu för tiden?

Har han inte Facebook?

.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0