Sexigt på TV

Var det någon mer än jag som såg Fråga Olle dokumentären igår kväll?
Såg ni slutet när ett gäng tjejer agerade testpanel för en manlig strippa? Eller strippa och strippa... Det var en gubbe som flåsande kom in med en mask på huvudet, stapplade runt i rummet och runkade framför tjejerna tills han kom i en hink. Han såg ut att vara medelålders och hade en stor ölmage. Femhundra kronor kostar det så kan vem som helst hyra in honom som en stämningshöjare till förfesten. Han sa själv att han gjorde det för att ge kvinnor en motsvarighet för de kvinnliga strippor som män tittar på.

Jo just det.

Jag vet inte vad ni tyckte. Själv kunde jag vrida ur trosorna efteråt...


Här har ni förresten ett smakprov från inslaget:


Kommentarer
Postat av: Ylva

V I D R I G T.



Hade det varit Eivor (tanten på Axfood) hade hon skrikit: HA'LU SETT?! D'Ä BA RANN TE!

2009-10-15 @ 12:12:20
Postat av: Sara

Jag va ju tvungen att se hela programmet bara för det.. Så dumt det va!

2009-10-15 @ 14:50:30
URL: http://intebarasaraolofsson.blogg.se/
Postat av: Smirnova

meen fyyyyyyyyyyyyyy va VIDRIGT!!!!!!!!!!!! du asså, lyckas varje gång att slå dina rekord på din blogg haha

2009-10-16 @ 14:30:01
Postat av: Anja

Smirnova: Haha thanx babe =)

2009-10-16 @ 18:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0