Ska jag verkligen dela med mig av det här? Ja det ska jag.

Min vän Melissa berättade för ett tag sedan att hon en dag sparkade i en lövhög och en hundralapp flög upp. Som i en film.

Jag tänkte på det igår när jag själv gick och trampade bland alla löv. Men chansen är väl en på miljonen. Efter en stund känner jag att någonting har fastnat under foten och känner med ett finger. Löv. Flera stycken. Jag petar bort dem och fortsätter gå.

Vad konstigt att det hade fastnat så många löv...
Onda aningar.

Tittar under foten igen. Mycket riktigt. Bajs.
Jag hade klivit i bajs. Och nu satt det under skon.
Luktar på fingret. Japp. Bajs under skon OCH på fingret.

Melissa sparkade fram en hundring. Jag trampade i bajs.

Life is sweet.


Kommentarer
Postat av: Ylva

YOU LUCKY BASTARD...



eller?

2009-10-28 @ 18:12:47
Postat av: Fia

Sweeeeeeeeeeeeeet :P

2009-10-29 @ 16:59:26
Postat av: Ellen

Hahahahahahahahhahahahaha ;D

2009-10-29 @ 19:23:07
URL: http://ellenmolin.blogg.se/
Postat av: melissa

HAHAHAHAAAAA! Jag jag va nästan rädd för att du skulle göra det, oddsen e inte så små att sparka upp en bajskorv, med tanke på att oliver helst lägger en klick i en lövhög eller så pissar han på den! Men jag kan trösta dig med att förra veckan kissade han på en lövhög, och så kom det äckliga småbarn som började leka bland löven!moahahaaaaa

2009-11-09 @ 20:50:59
URL: http://meltexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0