Trevlig helg!

Halv sju i morse när ni låg och sov ruset av er, vet ni vad jag gjorde då? Jag jobbade på Pressbyrån på tågcentralen.

Man i 40-årsåldern: Man kan hämta ut konsertbiljetter här va?
Jag: Nej tyvärr vi har inte ATG här. Men du kan göra det på Turistbyrån som ligger lite längre bort.
Mannen: Här inne?
Jag: Ja, lite längre bort bara.
Mannen ser sig omkring och går sedan och ställer sig vid den andra kassan, ca tre meter bort. Sedan säger han på fullaste allvar:
- Här, eller?

Vad tror ni hände sedan?

Alternativ 1: Jag gick fram till den andra kassan och sa: ”Ja HÄR har vi ATG. Vad kan jag hjälpa Dig med?”

Alternativ 2: Eftersom mannen uppenbarligen hade problem med hörseln lät jag som en hörselskadad, tecknade vilt med händerna och sa ”TULITTBYLÅN! Dä liggel längle bått till höööögel”.

Om jag är trött på mitt jobb?
Lite kanske.
Vaddårå?


Kommentarer
Postat av: Petter

BYTTE keps? eh..

Postat av: Ylva

hahahahahahahahahahahahahahaha!

2009-10-25 @ 10:33:50
Postat av: Ja, den Pettew

Alltså, om du är stolt över din keps och så vill jag inte förstöra det. Du är säkert supertuff i den.

Postat av: Zandra

det är ju nåt fel på väldigt många...

2009-10-25 @ 11:32:35
Postat av: Fia

hahahahahahaah antar att du lekte hörselskadad :P

2009-11-04 @ 23:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0