Att bli mamma...

När jag var 15 år tyckte jag att 25 är den perfekta åldern för att få barn. På den tiden tyckte jag också att det var snyggt med vita kajalstreck på ögonlocken...

Idag är jag nästan 25 år och börjar luta åt att 40 kanske inte är en så dum mammaålder ändå? Om inte någon kan komma på en snabb lösning så att jag slipper trycka ut en val (läs bebis) genom ett riskornsstort hål. Ee..typ.

Adoptera?, tänker ni. Jo, det vore det ultimata, men jag har upptäckt att de flesta killar verkar vilja ha minst en avkomma producerad ur egen kvarn. Ja det är ju jävligt lätt för dem att säga. Men så läste jag en sak på Aftonbladet häromdagen och nu mina vänner, nu tror jag ta mig fan att lösning är nära:


.

Om nu Ragnar kan producera mjölk ur sina hårbeprydda bröstvårtor, kanske han snart även kan pumpa ut en livs levande bebis ur andra delar av kroppen? När den dagen kommer, då jävlar kan jag lova att jag är redo att bli mamma! ...ja, inte till Ragnars barn då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0