No surprise.

Samtal med Johan som står i tvättstugan:

Han: Kan man torktumla skjortor och byxor?
Jag: Ja, om du vill förstöra dem.
Han: Vaddå?
Jag: Det står på lappen i plagget om man kan göra det eller inte. Oftast inte.
Han: VAD använder man tumlaren till då?
Jag: Lakan, handdukar och sådant.
Han: Jaha… Jag brukar alltid tumla alltihop.
Jag: Varför det? Finns det inget torkskåp eller torkrum?
Han: Jo, men jag vill att det ska gå snabbt. Jag orkar inte stå här och vänta.
Jag: Du måste ju inte stå i tvättstugan under tiden.
Han: Måste jag inte?
Jag: HAHAHA! NÖÖE!
Han: Jaja, men skit samma. Nu slänger jag in allt i tumlaren i alla fall. Good bye clothes!


.


Jag och Einstein.


Kommentarer
Postat av: the neighbour

Hahaha, så roligt.

Saknar dig! puss

2009-09-12 @ 21:05:45
Postat av: Anja

Saknar dig med gumman. Tycker du inte att det är dags att komma hem nu?!

2009-09-13 @ 11:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0