"Hej, jag är desperat"

För en tid sedan lade jag ut en annons på Blocket för att söka boende. Jag gjorde då något som jag inte gjort förut och la ut en annons med bild på mig själv, dock inte med telefonnummer. Jag behöver inte fler gubbslem som ringer och flåsar i luren (ja, det har hänt, men det går vi inte in på mer nu).

Hur som helst. Jag har fått diverse svar på annonsen. Här är det senaste:

”Hej hoppas allt är bra med dig? Ja heter mårten 23år och undrar om du vill bo med mig jag bor ensam i en etta på kungsholmen på 40kvm. Som person är ja trevlig social ärlig trogen och en bra kock och är singel. På fritiden spelar jag innebandy i div 2 och tränar, är med familjen. Hyran ligger på 3000kr vi delar lika på hyran. hoppas du är intresserad. Du får stanna hur länge du vill hos mig skicka smsa om du är inte är intresserad eller om du är det så jag vet kram mårten har du msn så kan ja skicka bilder på mig och lägenheten hoppas höra ifrån dig. Jag får betald hyra till 2010 juni det ända du behöver betala är 1000+mat kr det är det ända du betalar finns tv och internet."

Kan inte killen bara vara ärlig istället och skriva:

Hej, jag heter Mårten och jag vill ligga. Du måste betala för det för jag tänkte slå två flugor i en smäll här och skaffa nån att dela hyran med. Men jag kan laga mat åt dig! Bara vi ligger. Jag tränar så jag har i alla fall helt okej kropp. Jag bor i en liten lägenhet med bara ett rum, vilket är perfekt så att du inte kan vara naken utan att jag kan se det. Jag antar att du inte är så lockad men smsa mig och skriv det så att jag får ditt nummer. Så att jag kan jag stalka dig. Och adda mig på msn också så kan jag visa dig i webcamen när jag runkar. SNÄLLA HÖR AV DIG.

Kram Mårten


Eller?


Kommentarer
Postat av: Ylva

Hahaha... "i värsta fall"... ;)

2010-04-22 @ 12:13:32
URL: http://sylvasst.wordpress.com
Postat av: Martin Söreskog

hehe mycket skoj. killen verkar ha lite svårt med att sätta ut punkt och komma. sen i den personliga beskrivningen tar med att han är trogen!!! :D

2010-04-22 @ 16:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0