Kommer förhållandet att hålla?

Om 1,5 månad är resan till andra sidan jorden planerad. Jag och min kille ska då få träffa varandra för första gången på ett halvår. Om ödet vill alltså. För just nu rapporteras ju om att Arlanda är stängt pga det där jävla molnet från vulkanen som kanske försvinner om några dagar. Kanske inte.

- Det kan pågå i dagar eller också i veckor eller månader, säger Bödvarsson och påminner om Eyjafjallajökulls senaste utbrott 1821, då aktiviteten pågick i två år (hämtat från Aftonbladet.se)

Kul. Ses om två år då.

Edit: Får höra att det inte är någon fara. Att Aftonbladet alltid överdriver. Molnet kommer att försvinna. Och gör det inte det kommer förhållandet att hålla ändå. Jag skulle vilja säga att det här är rena spekulationer från en mycket osäker källa. (Min kille).


Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag undrar lite vad du ska göra på planet? Lösa korsord? Strirra ut genom fönstret (om du ens har fönsterplats!) eller ska du våga bli kompis med den som kommer sitta bredvid dig?

2010-04-15 @ 21:33:17
URL: http://sylvasst.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0