Samtal med min psykolog - ord för ord

Ni kanske inte visste att jag pratar med en psykolog ibland? Jorå, ibland behöver man prata ut lite om ditten och datten. Men idag var hon jävligt dryg mot mig, helt utan anledning! Här har ni hela konversationen, ord för ord:

Anna:
Hur kan jag hjälpa dig?
Jag: Jag har ett problem, det är lite pinsamt...
Anna: Vad är problemet? Jag hjälper gärna till.
Jag: Alltså du får inte avslöja det för någon!
Anna: Det var tråkigt att höra.

?

Jag: Vaddå är du värsta skvallerkärringen eller? Du har väl tystnadsplikt?!
Anna: Jag bara undrade.
Jag: Jag vet inte om jag riktigt litar på det nu...
Anna: Kanske en annan gång.
Jag: Men gud vad nonchalant, du bryr dig ju inte på riktigt!
Anna: Liv och död är en filosofisk fråga. Jag är ingen filosof.
Jag: Fan vad dryg du är!
Anna: Är jag?
Jag: Ja!
Anna: Jaså, där ser man.
Jag: Med den här "hjälpen" kan jag ju lika gärna gå och hänga mig direkt!
Anna:
Här kan du söka mer information om produkterna i serien HÄNGA.






Kommentarer
Postat av: Ylva

hahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahaha

2010-04-20 @ 21:13:20
URL: http://sylvasst.wordpress.com
Postat av: Anonym

jag instämmer med föregående kommentator! :)

2010-04-21 @ 19:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0